Zakopane - Stanisława Kamockiego 3/2
W naszej ofercie m. in. : Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, piesze wycieczki, taras, sprzęt do grillowania, czujnik dymu, pokoje dla niepalących, Wi-Fi, dostęp do Internetu, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, monitoring wokół obiektu, meble ogrodowe, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, ogrzewanie, piesze wycieczki, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, Możliwe wystawienie faktury, pokoje rodzinne, prywatny parking, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, miejsce na piknik, parking na miejscu, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, park wodny, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, bezpłatny parking, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, parking, Płatności bezgotówkowe są możliwe, narciarstwo, Pojemniki na śniadanie na wynos, ogród, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartament Centrum Zakopane o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 2 łóżka pojedyncze - 59. 75 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Zakopane - Apartament Centrum Zakopane, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.1336370